Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στα σεξ σοπ που συναντιόμαστε ....

Στα σεξ σοπ που συναντιόμαστε .... 


Γράφει η Κατερίνα Σουνίου 



Μια μέρα που δεν περιπατούσα στο Ζάππειο αλλά σε γνωστή συνοικία εις τας Αθήνας , συνάντησα κάτι φίλες , έτσι στα ξεκούδουνα και στα ξαφνικά .
Επήγαιναν προς έκπληξή μου σε ένα σεξ σοπ αλλά , το σκεφτόντουσαν -πιο πολύ η μία- γιατί λέει ντρεπόντουσαν ....λέει . 
Εγώ επειδή έχω γνωστούς και φίλους παντού τους πρότεινα να τις πάω στο σεξοσοπίστικο μαγαζί που έχει ένας φίλος μου . Καλό παιδί , εύμορφο και προπάντων χρόνια στο κουρμπέτι του συγκεκριμένου είδους μαγαζιού . 
Δέχτηκαν -προς έκπληξή μου - κι έτσι ξεκίνησε ο Γολγοθάς μου . 
Φτάνουμε που λέτε στο μαγαζί της" ηδονής " και αφού τον ήξερα τον ιδιοκτήτη του τις συστήνω - τις ντροπαλές- και καθότι άνθρωπος εμπιστοσύνης εγώ μου λέει ο φίλος σεξοσοπίστας " Κάθεσαι να μου προσέχεις το μαγαζί βρε Κατερινάκι να πεταχτώ λίγο στην τράπεζα και να πάρω κι έναν καφέ ? " , δέχτηκα φυσικά διότι εξυπηρετική φιλενάδα εγώ . 
Στον μεταξύ χρόνο λέω στις φιλενάδες να χαζεύουν τα διάφορα είδη και εάν θέλουν κάποια βοήθεια να με ρωτήσουν , μη μπερδεύομαι και στα πόδια τους . 
Δεν ήξεραν πού τους πήγαιναν τα τέσσερα ή και τα έξι να μη σου πω ... 
Τίποτα μα τίποτα δε γνώριζαν για το είδος που ήθελαν να αγοράσουν . Βρέθηκα εκεί από το πουθενά να κάνω επίδειξη όχι της τάπερ γουέαρ αλλά των παντώς είδους dildos δονούμενων και μη και όχι μόνο . 
Την μεγαλύτερη "πλάκα" την είχε η "ντροπαλή" , οι άλλες καλά κρατούσαν . 
Αυτή - η ντροπαλή- με είχε ξετινάξει στις ερωτήσεις . 
Τι κάνει αυτός ο δονητής , τι κάνει ο άλλος , ώσπου βρέθηκα να κρατάω στα χέρια μου γύρω στα τέσσερα καβλιτζέκια !!! 
Μπερδεύτηκα η γυναίκα !
Φάνηκε να μην ενθουσιάζεται . Μου ερχόταν να την χαστουκίσω με τετραπλό δονητικό σύστημα όλων των μεγεθών . 
Τι ψάχνεις μανίτσα μου ? Τι είναι αυτό που δεεεν το βρίσκεις ? 
Είχε μια απόγνωση στο βλέμμα - η ντροπαλή- κι εγώ ήθελα να μάθω το γιατί ...? 
Με τα πολλά , από δω την είχα , από κει την πήγαινα , κιλοτάκια που τρώγονται έδειχνα , μαστίγια επίσης , όλων των ειδών τις πεταλούδες -κόντεψα να πετάξω - , μέχρι προφυλακτικά σε σχήμα κόκκορα έδειξα η γυναίκα , αυτή με την απόγνωση στο βλέμμα συνέχιζε να είναι . 
Τελικά την ρωτάω ευθέως για δεν άντεξα " Μα τι είναι αυτό που ψάχνεις ? " .
Και τι μου απαντά ? " Κλουβί " . Ντόιονγκ εγώ .... 
Το κλουβί για τις τρελές εννοούσε ..? Το κλουβί του σαδόμαζό εννοούσε ...? Τι εννοούσε η ντροπαλή ?
Και ναι , ως εκ θαύματος , το κλουβί του σαδόμαζό εννοούσε . 
Καθότι είχε τα κιλάκια της -και φυσικά δεν έχουμε κανένα πρόβλημα σε αυτό - της λέω κομψά " αυτό είναι εξειδικευμένο και μάλλον θα πρέπει να το παραγγείλει , αλλά αυτά φτιάχνονται για συγκεκριμένα κιλά και είναι μικρά ...Είσαι σίγουρη πως αυτό θες ? "  και περίτρανα μου απαντά "ΝΑΙ" η Τουίγκυ ! 
Έρχεται στο μεταξύ ο φίλος ρωτάει αν κάτι βρήκαν , οι άλλες όλο και κάτι είχαν βρεί και ήταν ευτυχισμένες , όμως η ντροπαλή ήταν μέσα στη δυστυχία . Τον πιάνω από το μπράτσο -τον φίλο - και τον σέρνω σχεδόν παράμερα και του λέω τι ψάχνει η ντροπαλή . Γουρλώνει ο ταλαίπωρος ο σεξοσοπίστας και με κοιτάζει απορημένος καθώς προσπαθεί να συνέλθει από το σοκ . 
"Καλά ρε συ αυτή δεν ήταν που ντρεπόταν ? " λέει 
" Το προσπερνάμε αυτό " λέω 
" Αυτό πρέπει να της το παραγγείλω , αλλά υπάρχει ένα ζήτημα , σηκώνουν μέχρι 60 κιλά και αυτή είναι τα διπλάσια , πώς θα σηκωθεί το κλουβί ? Άσε που δεν θα μπορεί να μπεί και εαααν μπει θα ...σφηνώσει . Δεν θα βγαίνει " και σκάει σε κάτι γέλια .
" Μωρέ πουλησέ της το εσύ και ας ...σφηνώσει . Αφού δεν καταλαβαίνει ? Της το είπα κομψά και την είδα ψύχραιμη . Όσο για το πως θα την σηκώσει ? Με βίντσι ! " .
Της λέει την τιμή που λέτε - ψυχραιμότατη αυτή - , εγώ μόλις την άκουσα κόντεψα να σωριαστώ και γίνεται η ντροπαλή ολόχαρη και τρισευτυχισμένη ! 
Οι άλλες - οι περπατημένες- ζήτησαν νερό ! 

Το στόρυ όμως δεν τελειώνει εδώ . 

Το κλουβί ήρθε , ο φίλος Μάνος (σεξοσοπίστας) της πρότεινε να το δώσουν για μια μικρή μετατροπή της πόρτας - να την μεγαλώσουν- εκείνη συνέχιζε να πιστεύει πως είναι η Τουίγκυ και δεν δέχτηκε και όπως ήταν φυσικό ....ΣΦΗΝΩΣΕ !!!!! 
Τρέχαμε μέσα στη μαύρη νύχτα σε άγνωστα μέρη με τον Μάνο για να την ...ξεσφηνώσουμε ! 
Και ευτυχώς που η γνώση μου από τα πολλά χρόνια στα μπαλέτα την έσωσε . 
Θές κάτι η γνώση ? ...θες κάτι τα τέσσερα τζελ που την πασαλείψαμε για να γλιστράει ...? θες και κάτι η ψυχραιμία της ...? Γλίστρησε το "χέλι" του κλουβιού και βγήκε !!!! 
Εκ τότε η τύχη της αγνοείται , καθότι ψεκάστηκε με το "εξαφανιαζόλ" και χάθηκε και από τις κολλητές της .


ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ : 


Όταν πάμε σε σεξ σοπ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ λέγω λέγω , τιιιι ακριβώς ζητάμε και προπάντων ΠΟΥ ακριβώς χωράμε . 

Βασική αρχή : ΑΚΟΥΜΕ τον σεξοσολίστα ...αυτός ξέρει ΠΑΝΤΑ καλύτερα . 
Δεεεν δοκιμάζουμε έτσι στα κουτουρού ό,τι βλέπουμε στις ταινίες " Μίκυ Μάους " . 
Και το κυριότερο ? Έχουμε ΠΑΝΤΑ μα πάντα μαζί κανά δυό τζελ για πάσαν χρήσιν και πάσαν μαλαγγένια που τυχόν μας συμβεί  ;) 
Διότι τις 300 αποχρώσεις του ρέντ θέτε να αναπαραστήσετε , ουχί τη ....Μούμια ! 


Αυτά καλά μου παιδιά για σήμερα . 

Σας στέλνω την ερωτική μου ενέργεια και ... 


Τα φιλιά μου 👄👄👄 Κ. 


Σχόλια