Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αιδοίων ιστορίες ...

Αιδοίων ιστορίες ... 


Γράφει η Κατερίνα Σουνίου 



Για πάρα πολλά χρόνια υπήρξα αισθητικός και ως μια τίμια και σωστή επαγγελματίας λειτουργούσα το δικό μου ινστιτούτο αισθητικής ! 
Όλα καλά μέχρι εδώ ? Όλα καλά . 
Αν με ρωτήσετε τι μου έχει μείνει από τα δώδεκα συναπτά έτη που ανακατευόμουν με γυναίκες , έχω να πω τούτο : οι εξομολογήσεις του πώς έκαναν σεξ και το τι εραστές είχαν . 
Σαν πρώτη άποψη αυτό το θέμα δεν φαντάζει και τόσο ελκυστικό , ίσως  μερικές φορές να ήταν και λίγο κουραστικό , όμως δε μπορώ να αρνηθώ οτι υπήρξε το λιγότερο απολαυστικό και σε πολλές φάσεις χιουμοριστικό ! 
Στην ώρα της αποτρίχωσης και ιδίως του αιδοίου , η πελάτισσα χρειάζεται να είναι χαλαρή για να μπορεί η αισθητικός να κάνει τη δουλειά της γρήγορα , άνετα  και σωστά . Και λογικό είναι πως ποιός καλύτερος τρόπος χαλάρωσης της πελάτισσας από την κουβεντούλα για όμορφα θεματάκια ? Και ποιό θεματάκι θεωρείται όμορφο , αν όχι το σεξ ? 
Μιλώντας για σεξ τα κορίτσια μου όλα  έκαναν τη δουλειά μου πιο ευχάριστη και πιο άνετη . 
Αβίαστα , αβάδιστα και αβασάνιστα στον χώρο μου αποτρίχωνα και τα αιδοία τους (εκτός των άλλων θεραπειών προσώπου ΄σωματος )  , δίνοντάς τους και σχεδιάκια ανάλογα με το σχήμα του κάθε ενός και φυσικά ακολουθώντας  τις προτιμήσεις του εραστή του . 
Έτσι πάνε αυτά τα πράγματα , εάν θέλεις να λέγεσαι επαγγελματίας . Φροντίζεις να αρέσει σε αυτόν που θα το γευτεί και θα το χαρεί , δίχως να σε βρίζει την ώρα εκείνη πως δεν αποτρίχωσες σωστά το ιερό σημείο της καλής του και πως δεν τον διευκόλυνες από το να μην φτύνει τρίχες την στιγμή που σολάρει η γλώσσα του επάνω στο αιδοίο . 
Όσο να το κάνεις σκεφτόμουν πως δεν είναι ωραίο πάνω σε εκείνη την όμορφη και καβλέ στιγμή για την πελάτισσά μου εκείνος να φτύνει τρίχες λές και δεν ήθελε να την ματιάσει ...ας πούμε . 
Δεν θα το συγχωρούσα στον εαυτό μου αυτό να ευθύνομαι εγώ για το ξενέρωμα του ζευγαριού . Έτσι ήμουν, τελειομανής . 
Το μουνίον -έτσι το έλεγα χαριτολογώντας - έβγαινε από τα χέρια μου αεροδρόμιο ! Τρίχα στα σημεία ντε τέ δεεεν υπήρχε ! 
Το κάθε μουνίον είχε τη δική του προσωπικότητα . 
Άλλο ήταν παιχνιδιάρικο με φουντίτσα , άλλο ήταν πιο ρομαντικό με καρδούλα , άλλο ήταν πιο πορνό με γραμμούλα , άλλο ήταν πιο εφηβικό με θαμνάκι , άλλο ήταν μπραζίλιαν , και άλλο ήταν στυλ Γιουλ Μπρίνερ , τρίχα δηλαδή ούτε για δείγμα ! 
Κι έτσι η ζωή όμορφα κι  αρμονικά  κυλούσε μέσα στο ινστιτούτο μου !!! 
Φυσικά αυτό που έχω να πω για τους εραστές ήταν πως άλλαζε μόνο το όνομά τους . 
Όλες είχαν τον σούπερ ντούπερ εραστή του μεσονυχτίου , όλες είχαν αλλεπάλληλους οργασμούς πολλαπλών χρήσεων και όλες επιδίδονταν στο σπόρ της ...πίσω πόρτας - αν καταλαβαίνετε τι εννοώ ? - 
Αυτό το αλλεπάλληλοι και πολλαπλοί οργασμοί κάτι μου έκανε και απορούσα πώς όλες αυτές δεν έπασχαν από καρδιακάς διαταραχάς ? 
Μια ακόμα απορία που είχα ήταν , πώς γινότανε να λειτουργούν αβέρτα κουβέρτα την πίσω πόρτα και να πονάνε δήηθεν στην αποτριχωσή της ,πράγμα που δεν ήταν αληθές διότι στην πίσω πόρτα απολήξεις νεύρων δεεεν έχουμε , οπότε ΔΕΝ πονάμεε ! 
Υποτίθεται πώς μερικές τους παίρνανε τρείς τρείς και μόλις έφτανα στο σημείο έβλεπα αυτόν τον δήθεν τρόμο στο βλέμμα και το υποκριτικό τους ταλέντο να απογειώνεται . 
Κάποιες όντως είχαν τον σούπερ εραστή και ντούπερ και ουάου και αυτό το καταλαβαίνει κάποιος με τη μία . 
Αυτές είναι γυναίκες δίχως κόμπλεξ , δίχως αγωνίες , με αυτοπεποίθηση στα ύψη , χαρούμενες και χιουμοριστικές , ευγενικές και προπάντων ....ΗΡΕΜΕΣ !!!!!!!!!!
Από το στόμα τους δεν θα ακούσεις αυτό το "έχυσα και δέκα φορές " ή το πιο συνηθισμένο " έχυνα συνεχώς χωρίς σταματημό " . 
Σίγουρα δεν θα ακούσεις πόσο μεγάλο τον  έχει ο εραστής τους και πως τις πηδάει τουλάχιστον τέσσερις φορές την ημέρα . Αλήθεια πότε προλαβαίνει ...? 
Αυτές δεν έχουν σεξ μασίν, αλλά εραστή και αγαπημένο . 
Την κάβλα τους την ζουν οπότε ποιός ο λόγος να την διατυμπανίσουν ? ε ? 
Θα περιοριστούν στο " έκανες πολύ καλή δουλειά στην αποτρίχωση την προηγούμενη φορά Κατερινάκι μου και ο πχ Κώστας σε ευχαριστεί και ζητάει την ίδια " και εκεί θα τελειώσει το θέμα . 
Όλα όμως τα άλλα μη ευτυχισμένα αιδοία είναι φλύαρα . Πολύ φλύαρα καθώς θέλουν να σε πείσουν πως κάνουν καλό σεξ ( πράγμα που εμένα ουδέποτε με αφορούσε αφού δεν επρόκειτο για τον εαυτό μου ) . 
Έτσι θα μάθεις όλες τις στάσεις που έκαναν , μέχρι έχω ακούσει πως κρεμάστηκαν και οι δύο λέει στον πολυέλαιο - πως έγινε και δεν έπεσαν ? - , οτι ιππευόντουσαν για τουλάχιστον τρείς ώρες - ξυλοκα'ινη τον είχε αλείψει ο παλουκάρης τον ηγέτη? - και φυσικά θα μάθεις με κάθε μικρή λεπτομέρεια την χρήση των dildos (δονητών) την στιγμή του σεξ ή ακόμα και της αυτοικανοποίησης τους για να βρίσκονται πάντα σε ετοιμότητα και σε σέξυ mood (διάθεση ) ! Επίσης πολλές που λειτουργούσαν την πίσω πόρτα θα σου πουν πως φροντίζουν με συγκεκριμένα dildos να την κρατούν συνεχώς ανοιχτή δια πάσαν χρήση κι εσύ στο άκουσμα αυτό θα τρομοκρατηθείς την στιγμή που την έχεις τουρλωμένη για να την αποτριχώσεις εκ του όπισθεν , μην της φύγει καμιά κλανιά και την ρουφίξεις , δίχως να φταίς κιόλας .
Βλέπετε έπεσα η καψερή πλην τίμια αισθητικός στην εποχή που η πίσω πόρτα ήταν πολύ in  και που τα dildos  έδιναν κι έπαιρναν ! 
Όλες τον " έτρωγαν" από πίσω και όλες σφιχτοκώλες ήταν ...παράξενο αυτό . 
Το παράδοξο ήταν, πως αυτές που δεν λειτουργούσαν την πίσω πόρτα με τρέλαιναν με λεπτομέρειες πόνου και ηδονής της συγκεκριμένης στάσης και προσπαθούσαν οι καημένες να με πείσουν πως ήταν πορνοστάρ και όχι πορδοστάρ ! Σε αντίθεση αυτές που λειτουργούσαν την πίσω πόρτα ασυστόλως , προσπαθούσαν να με πείσουν για το αντίθετο ενώ μόλις γύριζαν στην όπισθεν στάση δεν αντίκρυζα πόρτα αλλά ...την Πύλη του Ανδριανού !!! 

Αυτή την αυτοπροβολή στο σεξ των γυναικών , ποτέ μου δεν μπόρεσα να την καταλάβω ... 

Ποιός ο λόγος κορίτσια μου αναμεταξύ μας να αυτοεκθειαζόμαστε ?
Εντάξει, μέχρι του σημείου να τα συζητάμε με την κολλητή μας , το καταλαβαίνω . Μα παραπέρα ποιός ο λόγος ? 
Γιατί δηλαδή θα πρέπει να ενθουσιάσω τη φίλη μου με τα κατορθώματά μου στο σεξ , αφού δεν είναι η άμεσα ενδιαφερόμενη ? Μήπως με κάνει η ανασφάλεια μου να λειτουργώ έτσι ? Αναρωτιέμαι .... 

Μερικές φορές η φρενίτιδα της αυτοπροβολής καθώς και του σούπερ ουάου ερωτικού τους συντρόφου τις κάνει και λίγο -θα μου επιτρέψετε - χαζούλες . Ναι  βεβαίως βεβαίως ....χαζούλες ! 

Βρε κουτά , όταν εκθειάζετε με τόσο έντονο τρόπο τον εραστή σας στις φίλες σας ,έχετε μπει ποτέ στον κόπο να σκεφτείτε οτι ίιισως - λέω - ίιιισως τις ωθήσετε να κοιτάξουν "αλλιώς" αυτόν που μέχρι χτες δεν του έδιναν καμία σημασία ? ε? ... 
Γιατί ως γνωστών ο άντρας δημιουργεί την ερωτική γυναίκα και ο ίδιος άντρας την έχει συνεχώς στην ...καύλα ! 
Κι έτσι η φίλη , που ο δικός της δεεεεν την έχει συνεχώς στο "on"  και δεν την απογειώνει στο σεξ , που να στραφεί η καψερή και που να ψάχνει στ' άγνωστο με βάρκα την ελπίδα ?  Θα πάει και θα κοιτάξει και θα προσπαθήσει να κερδίσει το τζόκερ το έτοιμο και το δέκα το καλό . Το δικό σας δηλαδή 😉 Με αντιλαμβάνεσθε ??? 
Προσέξτε το αυτό καλά μου κορίτσια ...προσέξτε το και κρατάτε λιγάκι το στόμα σας κλειστό . Για τον εραστή σας και για εσάς , βεβαίως βεβαίως . Στην γωνία καραδοκούν πάντα ....νέα "προιόντα " και σας θέλω λίγο ...εξυπνούλες . 

Δε λέω καλά τα λέγατε σε εμένα η οποία με περισσή προσοχή και με χάρη σας άκουγα . Όμως εγώ ήμουν ακίνδυνη, διότι μια άγνωστη αισθητικός εις την μεταξύ σας σχέση με τον καλό σας . Οι γνωστές όμως .... ? 

Επίσης , μάθετε οτι η καυτή γυναίκα δεεεν διατυμπανίζει την πραμάτεια της στον γύρω γύρω κόσμο . Δεν προσπαθεί να πείσει κανέναν- και δεν χρειάζεται- για το πόσο hot & sexy είναι στο κρεβάτι . Της φτάνει να απογειώνει τον δικό της ερωτικό σύντροφο και οι άλλοι .....? .....ας φαντάζονται !!!! 

Ηθικόν δίδαγμα κειμένου κορίτσια μου :

1. Η hot stuff γυναίκα αφήνει τους άλλους να ...υποθέτουν και να φαντάζονται . 
2. Κρατάμε την ερωτική απόδοση του συντρόφου μας για τον ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ , γιατί υπάρχει κίνδυνος να ...ματιαστεί 😉 
3. Συνεχίζουμε τις ερωτικές μας διαδρομές μέχρι τελικής πτώσεως!
4. Το περιποιημένο μουνίον δείχνει σεβασμό και κατανόηση στον "προσκυνητή " και αναβάτη του και είναι πάντα σέξυ !!!!
5. Μην μπερδεύετε τα "στραγγίγματα" και τα θεωρείτε συνεχόμενους οργασμούς ( τάδε έφη φίλος μου γυναικολόγος ) .
6. Περιλάβετε ό,τι θέλετε στο σεξουαλικό σας ρεπερτόριο αρκεί να βρείτε το καλό σεξ για να είστε χαρούμενες και ...ΗΡΕΜΕΣ ! 
7. Όπως ο σύντροφός σας απαιτεί να είστε περιποιημένες στην ιερή ταύτην περιοχήν , απαιτείστε κι εσείς το ίδιο για την δική του , κι αν σας κάνει νερά ? .....Ξυρίστε τον ! 


ΑΝΤΡΕΣ μου , συνεχίστε να κάνετε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλίτσα γιατί ..... χανόμαστεεε !!! Δώστε το παλαμάρι στη Μανταλένα σας  για να οδηγεί το "σκάφος" σας και όχι στη βαρκάρισσα της χίμαιρας 😉 

Τα του αιδοίου τους ? ... Αφήστε τα στην αισθητικό ! 


Τα φιλιά μου😘 Κ. 

Σχόλια