Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΧΗΣ

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΧΗΣ

Γράφει η Κατερίνα Σουνίου

Με αγαπώ , άρχισα να με αγαπώ ίσως λίγο αργά , όμως ποτέ δεν είναι αργά για τα πάντα . 
Ίσως να άργησα λίγο να με αγαπήσω , ίσως μέχρι πρότινος αγαπούσα πολύ τους άλλους και λίγο εμένα, δεν ξέρω και δεν με αφορά . 
Έρχεται όμως η στιγμή κάπου σε αυτή τη ζωή που αναθεωρείς , ξαναεξετάζεις , κοιτάς την πραγματικότητα κατάματα και θαρραλέα και βλέπεις τα λάθη που έκανες προς τον εαυτό σου . 
Κάποιοι ίσως βιαστούν και με πουν "παρτούκλα" , πλέον δεν με αφορά η γνώμη σχεδόν κανενός . 

Για χρόνια έκανα το ίδιο λάθος για τον εαυτό μου και το πιο σωστό για τους άλλους : ΑΝΕΧΟΜΟΥΝ.
Όπως συνηθίζω να λέω " μια ανάσα είναι όλα " κι έτσι αποφάσισα και την πήρα , πριν πνιγώ . 
Έπαψα να ανέχομαι , να χαρίζομαι , να ξοδεύομαι και να κοιτώ να ευχαριστώ τους άλλους. 
Τοποθέτησα πρώτο τον εαυτό μου , πληρώνοντας το ανάλογο τίμημα φυσικά , που πιστέψτε με και ήμουν έτοιμη και δυνατή και αποφασιμένη να το πληρώσω . Πολλοί ίσως βρεθούν και σας πουν πως "άλλαξα" , και ναι άλλαξα γιατί έπαψα να υποχωρώ , να ανέχομαι και να κάνω τα χατήρια. 
Πρώτα πια εγώ και δίπλα μου σε υγιή σχέση οι άλλοι . Εξ' άλλου ο καθένας μας είναι μια μοναδική οντότητα σε τούτη εδώ τη γη και όλοι με όλους δεν γίνεται να ταιριάζουμε και καλό είναι να μην . 
Μερικές φορές μπορεί να με λέω παράξενη , ξινή , απαιτητική με τους γύρω μου ...η κολλητή μου με λέει ευγενικά " αυστηρά επιλεκτική " . Ίσως να είμαι κι έτσι . 
Πλέον ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ δίπλα μου ανθρώπους :
ηλίθιους 
με δεύτερες σκέψεις 
κακούς 
φθονερούς 
ζηλόφθονες
κακότροπους 
αγενείς 
χειριστικούς 
πονηρούς 
υλιστές 
συμφεροντολόγους 
θορυβώδης 
αγχωτικούς 
συναισθηματικά βαμπίρ 
κομπλεξικούς 
ύπουλους 
κουτοπόνηρους 
μίζερους 
προβληματικούς με τον εαυτό και τους γύρω τους 
αμαθείς 
ημιμαθείς 
(παρά) μορφωμένους 
δήθεν 
καβαλημένους 
ασεβείς 
χαμηλής νοημοσύνης ...
κι επειδή ο κατάλογος είναι μεγάλος , η απόφασή μου ήταν και είναι πως θέλω να σχετίζομαι αυστηρά και μόνο με ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ έτσι όπως εγώ αντιλαμβάνομαι τον όρο .
Θέλω ανθρώπους , αγνούς, ειλικρινείς, αυθεντικούς , απλούς , χαμηλών τόνων , ευγενικούς και πάνω απ'όλα ανθρώπους που με αγαπούν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ . 
Συγγνώμη που πλέον δίπλα μου κάποιοι δεν χωρούν , συγγνώμη πλέον που δεν θα κάνω σε κάποιους το χατήρι να ανεχτώ άλλο ό,τι κακό φέρουν μέσα κι έξω τους , όμως είναι απόφαση και στάση ζωής όσα χρόνια μου μένουν να τα περάσω ήρεμα , όμορφα και μέσα στην αγάπη. 
Πολλές φορές πιστεύω οτι σίγουρα δεν είμαι αυτή που θα ήθελε κάποιος να κάνει παρέα . 
Ναι , άλλαξα κι εγώ . Έγινα απλώς ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ.
Σαν μότο μου εδώ και χρόνια έχω το εξής : 
Καλύτερα μόνη μου παρά με λάθος άτομα δίπλα μου.
Και τώρα σίγουρα θα σας γεννηθεί η απορία του εαν έμεινα μόνη μου μετά απο αυτή την απόφασή μου . Όχι , δεν έμεινα . Είμαι στην ευχάριστη θέση να έχω δίπλα μου ανθρώπους που με σέβονται και με αγαπούν πραγματικά . 
Ζω στον "κήπο" μου παρέα με λουλούδια και όχι με ζιζάνια . 
Υποχωρήσεις και εκπτώσεις πια δεν κάνω και με την πρώτη στραβή που μου κάνει ο άλλος , πολύ απλά τον "φεύγω" . 
Είπαμε , θέλω να ζήσω μια όμορφη ζωή έτσι όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι . Ο καθένας μπορεί να είναι αυτός που είναι αρκεί να μην με ενοχλεί . 
Να μην μπαίνει στο δικό μου ροζ πεδίο που λέω και να θέλει να μου το κάνει ..γκρι . Λυπάμαι , σάμπως και δεν θα μπορέσω ! 
Έτσι , όταν με ρωτάνε " είσαι καλά?" , " είσαι ευτυχισμένη?" , μπορώ με ειλικρίνεια να απαντήσω ΝΑΙ και στα δύο και να ΕΙΜΑΙ , να μην το "παίζω" δήθεν καλά και δήθεν ευτυχισμένη.
Ζω στην μακαριότητα μου , δεν ενοχλώ και απαιτώ να μην με ενοχλούν . 
Απλά και ξεκάθαρα πράγματα , δηλαδή .
Τολμήστε να πάρετε αυτή την "μια ανάσα" και σας διαβεβαιώ πως θα είστε κι εσείς ΚΑΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ. 
Μα πάνω από όλα ? 
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ !!!!!!!!!

Τα φιλιά μου 👄👄 Κ.

Σχόλια