Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ημερολόγιο της ζωής σου να το γράφεις με μολύβι για να μπορείς να σβήνεις

Το ημερολόγιο της ζωής σου να το γράφεις με μολύβι για να μπορείς να σβήνεις

Μοιραζεται η Ολγα Αυγερινου


Πολυ ενδιαφερουσα η αποψη της συγγραφεως!!!

Οπωσδηποτε γραφοντας το ημερολογιο της ζωης σου με μολυβι μπορεις να σβησεις οτι σε πονεσε η οτι σε κραταει πισω και δεν σε αφηνει να προχωρησρις μπροστα η οτι θα ηθελες να διορθωσεις !!!!
Για εμενα ομως η ζωη μου μεχρι σημερα, με ολα τα λαθη, τις πληγες, τα χαστουκια, τους πονους, με ολα αυτα που θα ηθελα να αλλαξω η να διορθωσω, με αυτες τις "σωστες" και "λανθασμενες" επιλογες, αυτη η συγκεκριμενη ζωη με διαμορφωσε στον ανθρωπο που ειμαι.....
Αυτη η ζωη με εμαθε να αγαπαω ολοκληρωτικα και απολυτα, να ευγνωμονω με ολο μου το ειναι, να χαιρομαι και να εκτιμω την καθε μου ανασα και την καθε στιγμη που μοιραζομαι με τους αγαπημενους μου, να εξελισσομαι!!!
Δεν θα ηθελα να σβησω τιποτα απο το ημερολογιο της ζωης μου, οχι γιατι ειναι τελεια αλλα γιατι ειναι αληθινη!!!!
Εμαθα να ευγνωμονω το παρελθον μου κσι να προχωραω μπροστα χωρις αυτο να με κραταει δεσμια. Γιατι αυτο το ημερολογιο ζωης εχει και πολυ ευτυχια και για το καθε καινουριο βημα παιρνω δυναμη απο αυτη την ευτυχια!!!

Μοιραζομαι απλα τις σκεψεις μου με αφορμη μια εξαιρετικα ενδιαφερουσα αποψη!!!!! Ευχαριστω....


Για να μπορείς να πετάς ό,τι δε σου χρειάζεται και να κρατάς αυτά που ακόμη λαχταράς, αυτά που σε σπρώχνουν μπροστά, αυτά που δε σε τραβάνε πίσω.
Για να μπορείς να σβήνεις ό,τι περισσεύει, ό,τι πιάνει απλά χώρο.
Για να μπορείς να τα αντικαθιστάς με νέες λέξεις, με νέες αξίες.
Για να μπορείς να διορθώνεις ό,τι έγραψες λάθος.
Να γράφεις με μολύβι με ξυσμένη μύτη και ξύλινη υφή. Άκου τον ήχο που κάνει όταν σέρνεται η μύτη πάνω στο χαρτί. Ένας ήχος που σου μιλάει. Ένας ήχος που φέρει την ευθύνη να μεταφέρει τη φωνή της ψυχής. Άκου τον ήχο.
Στο ημερολόγιο της ζωής σου κράτα μακριά το στυλό. Μόνο μουτζούρες και λεκέδες αφήνει. Η μελάνη σπάει και ξεχύνεται στα σωστά, στα από καρδιάς γραμμένα. Δε χρειάζεσαι χρωματιστά, φωσφορούχα και με χρυσόσκονη γράμματα. Το απλό είναι το αληθινό στη ζωή σου.
Το ημερολόγιο της ζωή σου να το γράφεις με μολύβι, γιατί ακόμη και αν σπάσει στη μέση, συνεχίζεις και γράφεις. Γιατί αν σπάσει η μύτη, το ξύνεις και ξεκινάς.
Πηγή

Σχόλια